juoksutekniikkaleirit

Juoksutekniikkaleirit on jaettu kolmeen teemaan, jotka ovat HARJOITTELURAVINTO JA PSYYKKINEN VALMENNNUS sekä UNI JA PALAUTUMINEN.

Haluat kehittyä ja olla parempi urheilija

Juoksutekniikkaleirit on suunniteltu juoksutekniikan ja kestävyysharjoittelun kehittämiseksi, jotta olisit parempi urheilija. Juoksutekniikkaleirit sopivat harrastajalle, kuin myös kokeneemmallekin kilpailijalle, juoksijalle, suunnistajalle, triathlonistille tai kestävyyslajeja harrastavalle.

Tulevat juoksutekniikkaleirit:

Miten juoksutekniikkaleirit rakentuvat?

  1. Testaus – juoksutekniikan kehittämisen yksi tärkeimmistä osa-alueista on kehonhallinta, voima ja liikkuvuus. Jos esimerkiksi keskivartalossa ei ole tarpeeksi kapasitettia juoksutekniikan ylläpitämiseen, tulee se näkyviin esimerkiksi alaselkäkipuna tai takareisien kireytenä. Juoksutekniikkaleirien testit on jaettu keskivartalon ja alaraajojen testaukseen. Teemat vuorottelevat aina kullakin juoksutekniikkaleirillä.
  2. Teemat – Meidän valmennusfilosofiamme on kokonaisvaltainen. Juoksu ei ole pelkkää juoksemista, vaan urhelijana voi kehittää itseään monella eri tasolla. Jokaisella leirillä on oma pääteemansa.
  3. Juoksutekniikkaharjoitukset – Juoksutekniikan kehittämisessä yksi tärkeimmistä asioista on jatkuvuus. Juoksutekniikkaleirien tarkoituksena on tarjota sinulle jatkuvuutta juoksutekniikan ja urheilijana kehittymisen polulle.
  4. Voimaharjoitukset – Kestävyysurheilijoiden joukossa on, ehkä hieman väheksytty voimaharjoittelun merkitystä suorituskyvyn ja tekniikan kannalta. Jos haluat kehittää juoksutekniikkaasi ja suorituskykyäsi, voimaharjoittelu on ainut keino kehittää näitä ominaisuuksia.